Sivustoa päivitetään…

ASIAKASTILAT /
PALVELUMUOTOILU

Palvelu-auditointi

1

Palvelu- auditointi

PIENI MUUTOS – TYYTYVÄISEMMÄT ASIAKKAAT

Pienet palveluhaasteet | Nykytila | Palveluanalyysi

Palveluauditoinnin avulla saat käsityksen miltä palvelusi näyttää asiakkaan silmin nopeasti ja tehokkaasti. Analyysi auttaa ymmärtämään keskeisimpiä palvelukokemukseen vaikuttavia tekijöitä ja antaa etenemisehdotukset kohti parempaa asiakaskokemusta.

 

1 Palvelu-optimointi

2

Palvelu- optimointi

SYVÄLLINEN YMMÄRRYS – PARHAITA TILA- JA PALVELUKOKEMUKSIA

Palveluympäristön kehitys | Palvelupolku | Asiakasryhmät

Vaikuttavat asiakaskokemukset syntyvät syvällisestä ymmärryksestä. Tiedä keitä asiakkaasi ovat, miten he palvelun kokevat ja miten erotut kilpailijoista. Palveluoptimointi visualisoi asiakkaasi matkan palvelun läpi ja nostaa esiin keskeisimmät kehityskohdat palvelussa; millä teet vaikutuksen ja missä lymyävät kriittiset pisteet.

 

Tehdäänkö yhdessä vaikuttavia kokemuksia?

sisustussuunnittelu, sisustusarkkitehti, jyväskylä, yritystilat, vastuullinen suunnittelu, muotoilutoimisto, 3D-visualisointi